Up Down: els teus cursos d’anglès

a Manresa

Tant si ets adult, com adolescent o vols que els teus fills/es reforcin l’anglès, Up Down és la teva acadèmia! T’oferim cursos d’anglès a Manresa en horari de tardes: ens trobaràs a l’acadèmia de les 16h fins a les 20h.

Ara bé, sempre mirem d’adaptar-nos als teus horaris així que també t’oferim classes particulars i en aquest cas, podem trobar-nos en horari de matins o de tardes.

A quins cursos d’anglès et pots unir?

CURS D’ANGLÈS: KIDS UPGRADE (a partir de 4t de primària)

Al teu fill/a li aniria bé ampliar amb l’anglès acadèmic? Si té un bon nivell a l’escola i vols que assoleixi un esglaó més d’aprenentatge, aquest curs és per a ell/a! Repassem la matèria bàsica que fa a l’escola i anem un pas més enllà.

CURS D’ANGLÈS: KIDS SCHOOL REVIEW

Al teu fill/a li falta un cop de mà amb l’anglès de l’escola? Aquest curs li pot anar bé. Treballem els continguts escolars, resolent i reforçant tot allò que li ha quedat dubte perquè vagi tranquil amb l’anglès acadèmic. Fem fàcil allò difícil!

CURS D’ANGLÈS: PET LEVEL

Avui dia el nivell més demanat d’anglès és el First Certificate, per tant, en comptes de preparar l’examen del PET, B1 (equivalent al nivell bàsic-intermedi), reforçem bé els continguts d’aquest nivell. Així, tens una bona base per passar al següent curs: preparar-te per fer el curs d’anglès de la preparació del nivell First Certificate, B2.

CURS D’ANGLÈS: FIRST CERTIFICATE EXAM

El teu repte és assolir el nivell del First? Et preparem per a l’examen de First Certificate, B2 equivalent al nivell bàsic-intermedi. Passa amb bona nota el títol d’anglès més demanat avui dia!

CURS D’ANGLÈS: ADVANCED EXAM

Vols anar un pas més enllà i assolir el nivell d’Advanced? Et preparem per a l’examen d’Advanced, C1 equivalent al nivell alt-intermedi. Et resoldrem els dubtes i et donarem les eines perquè vagis ben segur/a a fer la prova!

CURS D’ANGLÈS: ADULTS REVIEW

Vols repassar gramàtica i conversa per no perdre el fil i anar refrescant l’anglès? Si el teu objectiu és no rovellar-te, aquest és el teu curs d’anglès! Venir a l’acadèmia t’ajudarà a mantenir la constància. Fem els grups segons els diferents nivells dels interessats, ens adaptem a tu.

Vull saber-ne més sobre els títols

QUINA DURADA TENEN LES SESSIONS DELS CURSOS D’ANGLÈS?

Els cursos de Kids Upgrade, Kids School Review i Pet level, realitzem una sessió de 2h un dia a la setmana. Per a la preparació dels exàmens First Certificate o Advanced, pots escollir entre venir 2 dies a la setmana 1h 30min o 2h un sol dia. Amb les classes particulars et muntem l’horari el més a mida possible, segons els dies i hores que et van bé. Seguim el calendari acadèmic del curs escolar. També realitzem cursos intensius d’anglès a l’estiu, contacta’ns per a més informació.

NOVETATS EN ELS CURSOS D’ANGLÈS: UP AND DOWN ONLINE!

Per a fer qualsevol d’aquests cursos d’anglès a Manresa ens pots trobar al Carrer Poeta Mistral, 21, Manresa. Però en uns mesos anem un pas més enllà i t’avancem una NOVETAT.

A partir del setembre de 2020 t’oferim classes online d’anglès, per aprendre des d’on a tu et vagi millor! Un dels nostres eixos és vetllar per a la teva comoditat i optimitzar el temps al màxim, perquè la inversió amb els cursos d’anglès sigui el més efectiva possible. Així que hem pensat en oferir-te un nou servei: Up Down online. Podràs connectar-te a l’hora que millor et vagi i guanyaràs tot aquell temps que estàs venint en cotxe, aparcant, caminant de l’acadèmia a casa o a la feina… Per fer cursos d’anglès amb nosaltres només estaràs un click, eliminem distàncies!