Com són les classes d’anglès

a Up Down?

T’expliquem la nostra metodologia.

Busques unes classes d’anglès on poder aprendre gaudint, tot combinant la teoria i la pràctica?

Podem ser la teva acadèmia! Descobreix si la nostra metodologia encaixa amb el què busques, la basem en 5 eixos fonamentals:

COMODITAT

Tot comença per una conversa, et volem treure pressió de sobre. Arribes a l’acadèmia d’anglès i quan et diuen prova de nivell ja tremoles. T’ha passat? Doncs amb Up Down no n’hi ha. Tu ens dius el nivell d’anglès que tens, i et posem al grup que et pertocaria. Al final de les primeres classes d’anglès valorem junts si estàs al grup adequat o convé canviar-te a un altre. On t’adaptis millor, et quedaràs. Així ens saltem els nervis de fer una prova de nivell.

Classes d'anglès grup infants
Classes d'anglès grup adolescents

FUN LEARNING

Com són les classes d’anglès? Per sobre de tot, fun learning amb el nostre ingredient secret… una dosi de sentit de l’humor! Perquè l’aprenentatge és molt més favorable en un ambient agradable.

50% TEORIA

50% PRÀCTICA

Sí, està molt bé el fun learning però et preguntaràs sobre el contingut, veritat? Doncs a l’hora d’aprendre creiem en un 50-50, tot fent ús de diferents recursos. Per tenir un bon nivell d’anglès i aprendre’l a parlar tan important és la teoria com la pràctica. Així que a l’hora de planificar les classes d’anglès donem espai per ambdues, treballem perquè tinguis un coneixement de l’anglès 360º. Per tal de veure que els esforços donen el seu fruit, realitzem un seguiment continu de les classes d’anglès.

Classes d'anglès alumnat escrivint
Classes d'anglès en petit grup

GRUPS REDUITS

Volem estar per a tu, per tant, per tal que tinguis una atenció personalitzada a les classes d’anglès agrupem els estudiants en petits grups de màxim 10 persones. Per a nosaltres és primordial que et sentis acompanyat i a gust en el teu procés d’aprenentatge.

OPTIMITZACIÓ DEL TEMPS

Ens agrada aprofitar cada minut que estàs a l’acadèmia. Per tant, si hi ha activitats que pots fer a casa i corregir-les junts a les classe, com és el cas de la lectura, així ho fem. D’aquesta manera, a les classes d’anglès de l’acadèmia podem aprofundir en altres aspectes que a casa et faltaria el nostre suport, com és el comprensió oral o la gramàtica.

Classes d'anglès alumne treballant
Classes d'anglès grup infants

COMODITAT

Classe d'anglès a Manresa, grup d'adolescents aixecant les mans i somrient.

FUN LEARNING

Classes d'anglès alumnat escrivint

50% TEORIA

50% PRÀCTICA

Classes d'anglès en petit grup

GRUPS REDUITS

Classes d'anglès alumne treballant

OPTIMITZACIÓ DEL TEMPS

I tot aquest mix d’ingredients fa que Up Down pugui ser la teva acadèmia d’anglès a Manresa.

Vols saber quins cursos d’anglès pots fer amb nosaltres?

Veure cursos