Per a quins exàmens oficials d’anglès et podem preparar a Up Down?

Assoleix el teu nivell d’anglès desitjat a Up Down i si vols preparar-te per a obtenir-ne certificació oficial, també t’hi ajudem! Realitzem cursos de preparació per als exàmens oficials d’anglès de la Universitat de Cambridge. Per què Cambridge? Mentre que altres exàmens oficials d’anglès proporcionen una avaluació temporal del teu nivell de l’idioma, Cambridge et proporciona un títol per tota la vida! Reconegut per a més de 20.000 universitats i organitzacions líder a nivell mundial. No obstant, si et vols preparar per a altres formats d’exàmens oficials d’anglès, també ens adaptem.

A quins exàmens oficials d’anglès de la Universitat de Cambridge pots optar estudiant a Up Down?

A2 Key

Lower intermediate, nivell bàsic. Indicat per iniciar el teu aprenentatge d’anglès. Realitzem cursos d’aquest nivell però sense preparar els tests dels exàmens oficials d’anglès.

B1 (PET)

Lower intermediate, nivell bàsic-intermedi. Demostres que tens el domini dels aspectes fonamentals de l’anglès. Realitzem cursos d’aquest nivell però sense preparar els tests per als examens oficials d’anglès.

B2 First

Intermediate, nivell intermedi. Demostres un bon domini de la llengua, suficient independència per viure i treballar en un país anglosaxó. Així com estudiar cursos impartits en anglès. Realitzem cursos de preparació pels examens oficials d’anglès d’aquest nivell.

C1 Advanced

Upper intermediate, nivell alt-intermedi. Demostres que tens les destreses necessàries per a desenvolupar-te al màxim per a viure en un país anglosaxó. Realitzem cursos de preparació per als examens oficials d’anglès.

C2 Proficiency

Upper, nivell alt. Demostres un domini excepcional. Si vols preparar-te per aquests examens oficials d’anglès, pots contactar-nos per a fer classes particulars.

Exàmens oficials d'anglès Cambridge, taula resum dels diferents títols
Consultar cursos

Els formats d’exàmens oficials d’anglès de Cambridge avaluen el següent contingut: comprensió lectora (i ús de la llengua en el cas de B2, C1 i C2), expressió escrita, comprensió auditiva i expressió oral. El qual preparem amb grups reduïts a través de la nostra metodologia fun learning i 50% teoria – 50% pràctica. Practiquem els tests com els que et trobaràs el dia de l’examen oficial repassant gramàtica, escolta d’enregistraments, redacció de textos i correcció dels textos d’expressió escrita. L’altra part de la classe la dediquem a  l’expressió oral.

FAQS

Ben senzill, el nivell mínim de referència reconegut al món laboral ha passat a ser el B2 First. D’aquesta manera t’estalvies la quota de l’examen B1, el qual et pot servir per veure el funcionament dels exàmens oficials i validar el teu nivell d’anglès. No obstant, de cara al món laboral no té el reconeixement del B2 First.

Realitzem un seguiment continu, en tot moment estem al cas sobre quins aspectes hem de reforçar més. Quan a Up Down et veiem preparat, t’ho diem i intercanviem punts de vista. El 90% de l’alumnat que segueix els nostres consells aprova. La comunicació entre nosaltres sempre serà molt fluïda, com ja saps un dels nostres trets característics és la familiaritat. Tenir el títol aviat és important però que hi vagis ben preparat i amb seguretat per aprovar, encara més!

Restem a la teva disposició per qualsevol dubte o consulta, sente’t lliure de contactar-nos, sense compromís.

Contacta’ns